نظر "مالباخته"

خرید بک لینک
من از اول احساس میکردم که این رامین دلاوری آدم کلاه برداری باشه ولی پدرم منو راضی کرد که اگه این فرد کلاه بردار بود دولت ایران نیست که کاریش نداشته باشه آمریکاس اینو فورا دست گیر میکننحالا سوال من اینه که همه شکایت میکنن ازش پس چرا به برنامش زنگ نمیزنین نمیشه که آخه همه شماره هاتون رو مسدود کنه بعدشم اونایی که میگن این یارو شیاد لطفا مدرکی چیزی بزارن مدرک حسابی مثلا عکس این فیش بانکی که پول رو پرداخت کردن یا اصلا اگه کارت به کارت واریز کردین شماره کارتش عکس رسید این دستگاه کارت خوان که معلوم بشه شما پرداخت کردینچون منم داشتم به این یارو اعتماد میکردم بعد دیدن این پست ها دیگه زیاد مطمئن نیستم نظر "مالباخته"...

ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال می‌کنید

برچسب: نظر,رامین, نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 17:16

آقا محمدمن که شمارو نمیشناسم، اما میتونم به اسم هموطن عزیزم صدات کنم13 ماهه زندگیمو ازم گرفتهبه خدایی که می پرستی، به هرکسی که قبولش دارم و داری36 میلیون از من پول گرفت و حتی منو از تهران هم بیرون نبردشما چه قانع بشی یا نشی با حرف های من، این داستانی هست که من عملا تجربه کردم باهاشبیشتر از 50تا خط خریدم و هردفعه که زنگ میزنم منو میشناسه و بلافاصله منو بلاک میکنهبه خدا قسم اگه راهی باشه تا برسم به آمریکا میکشمش، چون تمام سرمایه زندگیمو دادم بهشآدرسشم دارم (میتونید از اینترنت تو آدرس ماهواره های یاه ست چک کنید. دقیقا آدرس رامین دلاوری و شماره موبایلش موجوده و فرکانس به اسمش ثبت شده)پدرم نظر "مالباخته"...

ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال می‌کنید

برچسب: نظر,اکبری,محمد, نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 17:16

سلام اگه کسی توی امریکاوکیل گرفته لطفا بگه کاری وکیلش توی امریکا ازپیش برده ونتیجه ای گرفته؟؟؟؟؟؟؟وهزینه وکیل رو بگه ممنون میشم

نظر "مالباخته"...

ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال می‌کنید

برچسب: نظر, نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 17:16

این که رامین دلاوری یک کلاهبردار است خیلی واضح هست ، هیچ وکیلی در آمریکا با آن ادبیات لاتی و لمپنی حرف نمیزند . از این گذشته هیچکس را نمیشود یکهفته ای به آمریکا آورد حتی اگر رئیس جمهور آمریکا پسر خاله شما باشد تازه آن هم بدون هر گونه مدرکی فقط با یک پاسپورت !! واقعا این شیاد خیلی هم زرنگ نیست راستش مردم ما ( خیلی عذر میخواهم) زیادی ساده هسنتد . آخر اینهایی که تلفن میزنند به این کلاهبردار از خودشان نمیپرسند که چطور میشود فقط با یک پاسپورت و یکهفته ای ویزای آمریکا گرفت ؟ دوستان و هموطنان عزیزم این را بدانید مهاجرت به آمریکا یا کانادا و ... خیلی مراحل سخت دارد تا سفارت قانع شود که شما شرایط ویزا نظر "مالباخته"...

ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال می‌کنید

برچسب: نظر, نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 17:16

انگار آدمایی که تو زندگیشون مقدار کمی پول پس انداز کردن، آخرش باید پولشون خورده بشه توسط دزدهایی مثل رامین دلاوری. من ساده و بدبحت و احمق چطور شد که به این شیطان اعتماد کردم!!! نگو هزاران نفر زنگ میزدن که بگن پولمونو خورده اما دائم همشونو بلاک میکرد. یه بار یه زنه زنگ زده بود و میگفت پولمو پس بده و خسته شدم از بس سیم کارت خریدم و بلاکم کردی، رامین بهش میگفت هردفعه که زنگ بزنی 500تومن کم میکنم!!! الان 6بار زنگ زدی و 3تومن پرید!!! 3تومن پرداخت کردی و 3 تومن پرید!!! حساب بی حساب!!! تازه چند روز قبلش من پول واریز کرده بودم 16تومن... اونجا بود که فهمیدم نابودی ام شروع شد و الان یکساله که فقط سیم ک نظر "مالباخته"...

ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال می‌کنید

برچسب: نظر,صالح, نویسنده: بازدید: 3 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 17:16

با سلام و تشکر از تلاش شما برای افشای این شیاد ....کلمه شیاد کمترین تحقیر است برای این هموطن که متاسفانه همشهری من هم هست از انجا که من راهی برای نجات از شرایط ایران نداشتم و زبانی هم بجز زبان انگلیسی نمی دانستم لذا تمایل من به پناهندگی به کشور امریکا زیاد بود و حتی بر اثر عدم شناخت به انگلیس هم رضایت نمی دادم بهر حال از انجا که پول انچنانی نداشتم ناچار به این فرد اعتماد کردم ولی صد افسوس که با حرکات این شیاد نه تنها به امریکا بد بین شدم بلکه از نظام حقوقی انهم بیزار شدم چرا که کشوری که ادعای تمدن و علم دارد اجازه می دهد براحتی چنین انگلهایی جیب هموطنهایش را خالی کند و با این همه شکایات و سوئ نظر "مالباخته"...

ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال می‌کنید

برچسب: نظر, نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 17:16

از الان داره نفری 3 میلیون پیش میگیره تا آبان بشه و بگه بقیه پولو بریزید تا من بخورم. وای به حال کسانی که تو اینترنت جستجو نکنند رامین دلاوری (ramin delavari) و پول واریز کنن. چه خبره تو یوتیوب و فیسبوک. چیزی که من میبینم بالا چندین هزار مالباخته داریم و از طرف دولت هم دسترسی بهش نیست برای دستگیری. چون دلاوری میاد شماره حساب یه فرد که تو ایران هست رو میده و ما به حساب فرد ایرانی پول واریز میکنیم و در آخر این فرد متواری میشه و دست پلیس و ما به دلاوری نمیرسه.یه بار که با دلاوری جر و بحث میکردم واسه اینکه چرا 24 میلیون ازم گرفتی و هیچ کاری نمیکنی؟ گفت شماها بدبخت تر از این حرفا هستید که آمریکا نظر "مالباخته"...

ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال می‌کنید

برچسب: نظر,رویا,یزد, نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 17:16

سلام هموطنان عزیز رامین دلاوری که معلومه کلاهبرداره.ولی حدودا یک ساله یکی به نام اسماعیل دوست هم سر مردم کلاه گذاشته نفری ۱۰_۱۵میلیون گرفته برای مهاجرت به اروپا حواستون باشه گول این مرد رو هم نخورید

نظر "مالباخته"...

ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال می‌کنید

برچسب: نظر,سورنا, نویسنده: بازدید: 3 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 17:16

قبل از اینکه به حسابش پول واریز کنم، یه سرچی تو نت زدم، اما اونموقع همش فحش می نوشتن، منم فکر میکردم که آدمای اراذل و اوباشی هستن که میان اینکارو میکنن، به حرفای رامین دلاوری اعتماد کرد تا این فحش ها!!! حالا که 36 میلیون از سرمایه زندگی که 10 سال پس انداز کرده بودیم با شوهرمو توی دو مرحله واریزی خورد. خدا لعنتش کنه. حالا که میام بازم نظراتو میخونم، میبینم کمترین کاری که یک مالباخته میتونه بکونه فحش بده، باورتون نمیشه بیشتر از 38 تا خط خریدیم و دایم مزاحم برنامه اش میشیم، ما نمیتونیم از پس اندازی که 10 سال براش زحمت کشیدیم یک ماهه بگذریم... من حتی روزی بشه که برسم آمریکا. اولین کارم اینه که آد نظر "مالباخته"...

ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال می‌کنید

برچسب: نظر,نازنین, نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 17:16

از تمام اشخاصی که رامین دلاوری از شماره حساب هاشون برای گرفتن پول ما استفاده میکنه شکایت کنید. حتی اگه مالباخته هستید. با یک شماره تلفن دیگه به دلاوری زنگ بزنید و شماره حساب بگیرید و بلافاصله شکایت کنید. خیلی سریع میبندن. اسیرش کنید با این کار. دایم زنگ بزنید و شماره تلفن دفترشو اشغال کنید. نذارید به کارش ادامه بده. اون یک نفره اما ما میلیون ها نفر هستیم. نابودش میکنیم

نظر "مالباخته"...

ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال می‌کنید

برچسب: نظر,رامین,گلشهر, نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 17:16

صفحه بندی