سلام اگه کسی توی امریکاوکیل گرفته لطفا بگه کاری وکیلش توی امریکا ازپیش برده ونتیجه ای گرفته؟؟؟؟؟؟؟وهزینه وکیل رو بگه ممنون میشم
ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال میکنید
برچسب: نظر, نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 17:16
ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال میکنید
برچسب: نظر, نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 17:16
ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال میکنید
برچسب: نظر, نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 17:16
سلام هموطنان عزیز رامین دلاوری که معلومه کلاهبرداره.ولی حدودا یک ساله یکی به نام اسماعیل دوست هم سر مردم کلاه گذاشته نفری ۱۰_۱۵میلیون گرفته برای مهاجرت به اروپا حواستون باشه گول این مرد رو هم نخورید
نظر "مالباخته"...از تمام اشخاصی که رامین دلاوری از شماره حساب هاشون برای گرفتن پول ما استفاده میکنه شکایت کنید. حتی اگه مالباخته هستید. با یک شماره تلفن دیگه به دلاوری زنگ بزنید و شماره حساب بگیرید و بلافاصله شکایت کنید. خیلی سریع میبندن. اسیرش کنید با این کار. دایم زنگ بزنید و شماره تلفن دفترشو اشغال کنید. نذارید به کارش ادامه بده. اون یک نفره اما ما میلیون ها نفر هستیم. نابودش میکنیم
نظر "مالباخته"...